Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”
W ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zamawiający:
Powiat Włoszczowski
reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie – Ilonę Nowak
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa
NIP 656 192 30 01
2. Postanowienia ogólne
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, uzupełnienia treści, unieważnienia (bez podania przyczyny) niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego (www.pcprwloszczowa.pl), stronie BIP Zamawiającego https://pcprwloszczowa.bip.gov.pl/, oraz stronie BIP Starostwa Powiatowego we Włoszczowie http://www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełniania treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składnia ofert.
b) Zapytanie realizowane będzie na podstawie umowy podpisanej przez strony po wybraniu najkorzystniejszej oferty określającej zakres zapytania oraz cenę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Torby na komputery przenośne
Kod CPV
30237410-6
Nazwa kodu CPV
Myszka komputerowa
Kod CPV
30213200-7
Nazwa kodu CPV
Komputer tablet
Część I:
Torba na laptopa 15,6”– 44 sztuki
Specyfikacja:
Typ: torba
Kompatybilność: 15,6"
Liczba komór: 2
Komory i przegrody: laptop, słuchawki, akcesoria, dokumenty
Wymiar komory na laptopa: minimum 375 x 300 x 50 mm
Kieszenie zewnętrzne: przednia,
Materiał: poliester
Rodzaj zapięcia: zamek błyskawiczny
Kolor: czarny
Dodatkowe informacje: odpinany pasek na ramię
Wymiary zewnętrzne: 395 x 340 x 65 mm
Usztywnione boki
Część II:
Myszka Bezprzewodowa – 44 sztuki
Specyfikacja:
Typ myszy: mobilna
Łączność: bezprzewodowa
Sensor: optyczny
Rozdzielczość: 1000 dpi
Liczba przycisków: 3
Rolka przewijania: 1
Interfejs: 2,4 GHz
Zasięg pracy do 10 m
Zasilanie: bateria AA x 1
Gwarancja: 24 miesiące (gwarancja producenta)
Część III:
Tablet z oprogramowaniem wraz z etui – 3 sztuki
Specyfikacja tableta:
Przekątna ekranu: min. 10 cali
Ekran: dotykowy o rozdzielczości min 1920x1200, szkło chroniące oczy
Sposób obsługi: dotykowy
Procesor: 4 rdzeniowy
Wbudowana pamięć: 32 GB
Pamięć: RAM min 2 GB
Kamera: min. 1
Wbudowane głośniki
Karta graficzna do odtwarzania multimediów
Komunikacja: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth, modem LTE, Moduł GPS, wejście słuchawkowe
Pojemność baterii: min 5.000 mAh
Obudowa z aluminium
Ładowarka (zasilacz)
Przewód USB
Gwarancja: min. 24 m-ce
Etui na tablet w zestawie:
Wykonanie: połączenie wysokiej jakości termopoliuretanu i poliwęglanu
Ochrona przedwstrząsami
Przednia ramkaz lekko uniesionymi krawędziami, chroniącymi ekran na płaskich powierzchniach, z wbudowaną ochroną ekranu
Panel tylnyamortyzujący wstrząsy z wbudowaną klapką
Zintegrowane osłony przyciskóworaz wycięcia na porty.
4. Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił wymagania
z użyciem znaków towarowych, norm, specyfikacji technicznej, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
b) W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, że funkcjonalność oferowanego sprzętu
i oprogramowania jest równoważna w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, jak również, że posiada nie gorsze parametry techniczne niż wskazane przez Zamawiającego.
c) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta.
d) Sprzęt musi posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku.
e) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie planuje składania zamówień uzupełniających.
g) Niedopuszczalne jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom.
5. Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
6. Kryteria oceny ofert:
6.1 Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1. |
Cena brutto |
100 % |
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach określonego kryterium, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
6.2 Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 100% = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
a) cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;
b) cena podana w ofercie powinna być ceną brutto tzn. powinna obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty wynikające z realizacji zamówienia, jak również ewentualne upusty i rabaty skalkulowane przez Wykonawcę;
W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty, które po dokonaniu oceny otrzymają tą samą ilość punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Składanie ofert:
a. Termin składania ofert upływa04 września 2020 r. do godz. 900
b. Miejscem składania ofert jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa
c. Dopuszczalna forma składania ofert:
- przesyłka pocztowa skierowana na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie podany wyżej z dopiskiem „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”
- osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie
z dopiskiem „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania
i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”
- na adres mailowy zamowienia@pcprwloszczowa.pl
O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie / data wpływu na skrzynkę e-mailową Zamawiającego.
d. Kompletna oferta składa się z podpisanych i zaparafowanych wszystkich załączników wymienionych w punkcie 14.
e. Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego
w oparciu o ceny zaproponowane w wybranej ofercie – wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
9. Opis wymagań stawianych Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
10. Osoba do kontaktu
Małgorzata Sztuka, Mariola Suliga, Tomasz Szrek tel. (41)39-44-993
Wszelkie pytania odnośnie sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy sformułować na piśmie i przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa lub fax-em (41) 39-44-993 lub na adres e-mail: zamowienia@pcprwloszczowa.pl
11. Termin realizacji umowy i płatności za przedmiot umowy
1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości przedmiotu zamówienia od daty podpisania umowy w terminie do 15 września 2020 r.
2) Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT (rachunku)
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment)
12. Warunki zmiany umowy:
Umowa dot. realizacji zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym może zostać zmieniona, jeżeli nastąpi zmiana okoliczności uniemożliwiająca realizację zamówienia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
13. Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I rady ( UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzanie o ochronie danych ) puli. (Dz. Urz. UE z 2016 r. nr 119, poz. 132) informujmy, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, telefon kontaktowy:
41 39 44 993,
b) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: insperktor@cbi24.pl
c) Dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienie w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu z uwzględnieniem okresów przechowywania w przepisów odrębnych, w tym przepisów archiwalnych
d) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 li. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g w/w Rozporządzenia.
e) Odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
f) Osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada:
- na podstawie art. 15 w/w Rozporządzenia prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 w/w Rozporządzenia prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych ( Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zamianą wyniku postępowania o zapytanie ofertowe ani zmiana postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu/ notatki służbowej oraz jego załączników);
- na postawie art. 18 w/w Rozporządzenia prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust 2 w/w Rozporządzenia. ( Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania
w celu zapewniania korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy w/w Rozporządzenia;
g) Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
- w związku z art.. 17 ust 3 lit. b, d lub we w/w Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 w/w Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c w/w Rozporządzenia
14. Wymagane dokumenty:
1. Załącznik nr 1– Formularz ofertowy według załączonego wzoru.
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań
3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy
4. Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia
Informacja o wyborze ofert w załączniku.
Informacja o unieważnieniu w załączniku.