2020-08-27

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”

 

W ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.      Zamawiający:

Powiat Włoszczowski

reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie – Ilonę Nowak

ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa

NIP 656 192 30 01

2.      Postanowienia ogólne

a)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, uzupełnienia treści, unieważnienia (bez podania przyczyny) niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego (www.pcprwloszczowa.pl), stronie BIP Zamawiającego https://pcprwloszczowa.bip.gov.pl/, oraz stronie BIP Starostwa Powiatowego we Włoszczowie http://www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełniania treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składnia ofert.

b)   Zapytanie realizowane będzie na podstawie umowy podpisanej przez strony po wybraniu najkorzystniejszej oferty określającej zakres zapytania oraz cenę.

 

3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV

30237270-2

Nazwa kodu CPV

Torby na komputery przenośne

Kod CPV

30237410-6

Nazwa kodu CPV

Myszka komputerowa

 

Kod CPV

30213200-7

Nazwa kodu CPV

Komputer tablet

 

Część I:

 

Torba na laptopa 15,6”– 44 sztuki

 

Specyfikacja:

Typ: torba

Kompatybilność: 15,6"

Liczba komór: 2

Komory i przegrody: laptop, słuchawki, akcesoria, dokumenty

Wymiar komory na laptopa: minimum 375 x 300 x 50 mm

Kieszenie zewnętrzne: przednia,

Materiał: poliester

Rodzaj zapięcia: zamek błyskawiczny

Kolor: czarny

Dodatkowe informacje: odpinany pasek na ramię

Wymiary zewnętrzne: 395 x 340 x 65 mm

Usztywnione boki

 

Część II:

Myszka Bezprzewodowa – 44 sztuki

 

Specyfikacja:

Typ myszy: mobilna

Łączność: bezprzewodowa

Sensor: optyczny

Rozdzielczość: 1000 dpi

Liczba przycisków: 3

Rolka przewijania: 1

Interfejs: 2,4 GHz

Zasięg pracy do 10 m

Zasilanie: bateria AA x 1

Gwarancja: 24 miesiące (gwarancja producenta)

 

Część III:

Tablet z oprogramowaniem wraz z etui – 3 sztuki

 

Specyfikacja tableta:

Przekątna ekranu: min. 10 cali

Ekran: dotykowy o rozdzielczości min 1920x1200, szkło chroniące oczy

Sposób obsługi: dotykowy

Procesor: 4 rdzeniowy

Wbudowana pamięć: 32 GB

Pamięć: RAM min 2 GB

Kamera: min. 1

Wbudowane głośniki

Karta graficzna do odtwarzania multimediów

Komunikacja: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth, modem LTE, Moduł GPS, wejście słuchawkowe

Pojemność baterii: min 5.000 mAh

Obudowa z aluminium

Ładowarka (zasilacz)

Przewód USB

Gwarancja: min. 24 m-ce

 

Etui na tablet w zestawie:

Wykonanie: połączenie wysokiej jakości termopoliuretanu i poliwęglanu

Ochrona przedwstrząsami

Przednia ramkaz lekko uniesionymi krawędziami, chroniącymi ekran na płaskich powierzchniach, z wbudowaną ochroną ekranu

Panel tylnyamortyzujący wstrząsy z wbudowaną klapką

Zintegrowane osłony przyciskóworaz wycięcia na porty.

 

4.     Dodatkowe informacje:

a)        Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił wymagania
z użyciem znaków towarowych, norm, specyfikacji technicznej, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.

b)    W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, że funkcjonalność oferowanego sprzętu
i oprogramowania jest równoważna w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, jak również, że posiada nie gorsze parametry techniczne niż wskazane przez Zamawiającego.

c)     Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta.

d)    Sprzęt musi posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku.

e)    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

f)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie planuje składania zamówień uzupełniających.

g)   Niedopuszczalne jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom.

 

5.      Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.

6.      Kryteria oceny ofert:

6.1 Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Nr kryt.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1.

Cena brutto

100 %

 

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach określonego kryterium, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

        6.2 Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cena oferty najtańszej

-------------------------------  x 100%  = liczba punktów

Cena oferty badanej

 

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

7.      Opis sposobu obliczenia ceny:

a)      cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;

b)      cena podana w ofercie powinna być ceną brutto tzn. powinna obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty wynikające z realizacji zamówienia, jak również ewentualne upusty i rabaty skalkulowane przez Wykonawcę;

W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty, które po dokonaniu oceny otrzymają tą samą ilość punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

8.      Składanie ofert:

a.       Termin składania ofert upływa04 września 2020 r. do godz. 900

b.      Miejscem składania ofert jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa

c.       Dopuszczalna forma składania ofert:

-        przesyłka pocztowa skierowana na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie podany wyżej z dopiskiem „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”

-        osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie
z dopiskiem „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania
i sprzętu audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej”

-        na adres mailowy zamowienia@pcprwloszczowa.pl

O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie / data wpływu na skrzynkę e-mailową Zamawiającego.

d.      Kompletna oferta składa się z podpisanych i zaparafowanych wszystkich załączników wymienionych w punkcie 14.

e.       Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego
w oparciu o ceny zaproponowane w wybranej ofercie – wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

9.      Opis wymagań stawianych Wykonawcy

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)      posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,

b)      dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 

10.  Osoba do kontaktu

Małgorzata Sztuka, Mariola Suliga, Tomasz Szrek tel. (41)39-44-993

Wszelkie pytania odnośnie sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy sformułować na piśmie i przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa lub fax-em (41) 39-44-993 lub na adres e-mail: zamowienia@pcprwloszczowa.pl

11.  Termin realizacji umowy i płatności za przedmiot umowy

1)      Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości przedmiotu zamówienia od daty podpisania umowy w terminie do 15 września 2020 r.

2)      Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT (rachunku)
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment)

 

12.  Warunki zmiany umowy:

Umowa dot. realizacji zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym może zostać zmieniona, jeżeli nastąpi zmiana okoliczności uniemożliwiająca realizację zamówienia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

 

13.  Klauzula informacyjna:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I rady ( UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzanie o ochronie danych ) puli.  (Dz. Urz. UE  z 2016 r. nr  119, poz. 132) informujmy, że:

a)      Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, telefon kontaktowy:
41 39 44 993,

b)      W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych  pod adresem email: insperktor@cbi24.pl

c)      Dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy na podstawie   przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienie w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu z uwzględnieniem okresów przechowywania w przepisów odrębnych, w tym przepisów archiwalnych

d)     Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 li. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g w/w Rozporządzenia.

e)      Odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

f)       Osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada:

- na podstawie art. 15 w/w Rozporządzenia prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 w/w Rozporządzenia prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych ( Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zamianą wyniku postępowania o zapytanie ofertowe ani zmiana postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu/ notatki służbowej oraz jego załączników);

- na postawie art. 18 w/w Rozporządzenia prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w  art. 18 ust 2 w/w Rozporządzenia. ( Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania
w celu zapewniania korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy w/w Rozporządzenia;

g)      Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:

- w związku z art.. 17 ust 3 lit. b, d lub we w/w Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 w/w Rozporządzenia;

-      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c w/w Rozporządzenia

14.  Wymagane dokumenty:

 

1. Załącznik nr 1– Formularz ofertowy według załączonego wzoru.

2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań

3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy

4. Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia

 

Informacja o wyborze ofert w załączniku.

Informacja o unieważnieniu w załączniku.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..